søndag 3. oktober 2010

DT-Lena's Oktober utfordring: Pizza-eske-kort m/telys og Whiff of Joy

Til september utfordringen min, ga Malene hos Unik Hobby meg dette søte "Little Witch" stempelet fra
 Whiff of Joy, med en tilhørende tekst.
Jeg kom umiddelbart til å tenke på ordene "Halloween" og "lys/lykter" når jeg så stempelet, så jeg bestemte meg for å lage en gaveeske i "Halloween-iske" farger :)
Esken er laget som en liten pizza-eske, med kort på toppen, og rom til 9 telys inni - en perfekt liten gave som lyser opp i høstmørket :)






Størrelse: 12 x 12 cm
Stempler: Whiff of Joy - "Little Witch" + Sentiment (inside), hÄnglar & stÄnglar - text.
Papirer: My Minds Eye - The Spiders Web "Pumpkin Patch", BoBunny - Beau "Jardin Harvest", Bazzill - YamRaven kartong, Letrazet - Cartridge Paper, skissepapir.
Verktøy: Spellbinders - Nesting Classic Circles & Squares, Martha Stewart - Iron Gate kantutstanser, Cuttlebug - Spiderweb embossing folder, Stampin'Up! - Word Window Punch, transparancy.
Fargelegging: Letrazet - Promarkere

If you like, you may read this post in english at my perconal blog :)

Takk for at du tittet innom - ha en fin dag!
Klem fra Lena Katrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene