tirsdag 16. november 2010

DT Kirsten - Oktober utfordring..

Litt sent ute med oktober-innlegget mitt, men jeg postet november-bidraget mitt først, fordi vi brukte det stempelet på kurset i forrige uke... ;)
Jeg har laget en eske med 2 skuffer, med nydelig mønsterpapir fra Maja Design. Esken måler 17,5 x 11 cm.


Jeg har fargelagt motivet med Prismacolors. Det søte  motivet er fra Penny Black. Tatt i betraktning at dette er mitt aller første forsøk, er jeg forholdsvis fornøyd med resultatet... ;) Men som med alt annet - øvelse gjør mester! Tror faktisk disse blir favorittene mine framover, for dette var så  moro! :))


Skuffehåndtakene er fra Kort & Godt.

Zoom detaljer...

Det nydelige tekststempelet er fra Stempelglede.

Materialer som er brukt:
Kartong:
Kraftig papp (til eskens topp og bunn).
Bazzill:
Burgunder og Brun.
Mønsterark:
Maja Design - Gammaldags Jul.
Stempler: Penny Black - Warmest Wishes, Stempelglede - tekst fra samlingen Engler i julenatt.
Fargelegging:
Prismacolors.
Verktøy:
Spellbinders - Nesting Petite Oval Large, Magnolia Dies.
Pynt: Blonde, blomster, blader, metallblomst, charms, Tim Holtz Hitch Fasteners (4 stk. montert under esken).
Håper du koser deg med stempler, stæsj og papir!
Ønsker deg en kjempefin uke!

Klemmer fra Kirsten ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene