tirsdag 2. november 2010

I Love Honey ♥

Jeg er litt treg, det er ikke til å komme fra..
I september fikk jeg ett stempel ifra Malene på Unik hobby,
med en utfordring om å lage noe som passet stempelet.
Og nå to måneder på overtid, ble jeg endelig ferdig :)
*************************
I am a bit slow on the cardmaking front, can`t argue with that..
In September i got a stamp from Malene at Unik Hobby,
with a challenge to make something that fitted the stamp.
And now, two months later i am finally finished :)



Bare sier ifra, det blir mange bilder!!
Men se de nyydelige blomstene da, ville ha litt høstlig overflod ;)
************************
Just warning about lots of pics!!
But look at those gorgeous flowers, i wanted a autumnal abundance ;)


Dette er toppen av esken, og se den lille gromme bjørnen da :)
**********************
This is the top of my box, and look at that adorable bear :)


Han er fargelagt med ProMarkere
og jeg har embosset honningen, for å få den til å skinne litt :)
******************
He is colored with ProMarkers,
and i have heat embossed the honey to make it shine a bit :)


På to av sidene er det litt pynt :)
*****************
On two sides of the box, i have decorated with flowers and gemstones.


Og jeg har brukt store halvperler som føtter på esken.
**************************
And i have used big halfpearls as feet on the box.


På en av sidene, har jeg brukt nydelig tekst fra Stempelglede :)
*******************
On one of the sides there is a text from Stempelglede :)


Og det er det også på andre siden :)
*****************
And on the other side as well :)





Mer bilder av blomsterne på toppen :)
******************
Mer pics of the flowers on the top :)


Når du tar av lokket, ser du dette :)
********************
When you take of the lid, you`ll se this :)


Ett lokk til ;)
Med plass til en liten hilsen.
*******************
Another lid ;)
With room for a personal greeting.


Og her ser dere, at det er en rund eske i den firkanta esken :)
Den runde esken er for honningen, og rundt den er det deilig te!
En perfekt liten presang til den som har alt ;)

Takk for at du stoppet innom,
og ha en flott dag!
Klem fra Maya :)
*********************
And here you see, there is a round box in the square box :)
The round box is for the glass of honey, and around that it is room for some delish tea!
A perfect little gift ;)

Thank you for stopping by,
and have a wonderful day!
Hugs from Maya :)


Recipe:
Size: 12*12*8 cm
Ink: Adirondack - Espresso
Archival ink - Coffe
Distress ink pads
DP: Inkido - Mathea Burnt Orange
Tools: Spellbinders - Labels 1, Circle
Embellies: Small roses, big roses, Hydrangea, Sunflowers,  berries, Gemstones, Halfpearls

2 kommentarer:

  1. Guri Malla, jeg blir helt stum. Den er bare helt skjønn. Ha en fin uke :-D

    SvarSlett
  2. Utrolig skjønn! Jeg blir veldig inspirert. ...og samtidig skjønner jeg at jeg har en god del å lære om scrapping.
    Takk til deg som deler og er til inspirasjon for oss "hobbylagere".

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene