søndag 7. november 2010

Prismacolor...

...er helt nytt for meg, men enn gang skal
jo være den første, så jeg har sittet og
prøvd meg frem denne helgen og her
er mitt første forsøk...jeg tar gjerne imot
tips fra dere som har drevet med denne teknikken!!!
Jeg brukte Promarker Blush som bund i hudfargen
og så brukte jeg følgene PrismaColor farger:
huden:939, 1031, 927 og 928 i kinnene
Hår: 1084 946 og 947
Rødfarger: 924, 1031 og 937
Brunfarger: 1084, 997, 941, 947 og 946 

Materiale list:
Papirdesign: Frida og Juleklem
Rød Bazzill Crimson og Gull ark
Magnolia stempel Secret Tilda
Magnolia dies Angel Wing
Swarovski halpperler, blomster og bånd.

Jeg har lagt to lag med limputer under motivet
for å få den opp over det rullete arket.

Ha en flott dag videre
Hilsen Malene

3 kommentarer:

  1. Det ble kjempeflott! Du er virkelig dyktig til å fargelegge, uansett hva du fargelegger med! Prosjektene dine er virkelig til stor inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort. Kan dessverre ikke gi noen råd om prismacolor. Har ikke prøvd så mye stempelfargelegging (ønsker meg er kurs her i sør...). Men er det ikke veldig fint resultat som det er? Det synes jeg, i alle fall.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Synes fargeleggingen var helt perfekt jeg Malene! Jammen lenge siden jeg har prøvd denne teknikken...hmmm, fikk lyst til å prøve igjen nå :)

    Ha en flott ny uke! Go'klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene