torsdag 27. oktober 2011

DT-Kirsten - Julekort

Mandag denne uken holdt jeg kurs her på Unik Hobby, og vi lagde dette julekortet.


Jeg er så glad i disse nydelige Vintage-stemplene fra Stempelglede! Jeg har fargelagt motivet med DistressInk, og etterpå har jeg lagt på litt shimmer-kritt. Dette gir en utrolig nydelig effekt syns jeg. ;) Jeg har montert en gelatinplate over motivet. Det gir også en litt annerledes effekt... ;)



Selve formen på kortet er laget etter inspirasjon fra Marianne. Bredden på sidepanelene på mitt kort er imidlertid like brede (4 cm) både foran og bak. Jeg har brettet disse panelene til hver side, slik at kortet kan  "stå" av seg selv på bordet. Den midterste delen er 13 cm bred.


Baksiden ser slik ut. Her har jeg montert en gelatinplate over teksten.....



Materialer:
Stempler: Stempelglede - Vintage Christmas, Stempelglede - Engler i julenatt
Mønsterpapir: Pion Design - Väntan på Tomten II - Juldikt.
Fargelegging: DistressInk, Shimmer kritt.
Spellbinders Nesting Circle Standard Large, Nesting Circle Scallop LG Nesting Petite Oval Large, Nesting Petite Oval Large
Magnolia Dies: DooHickey Spruce Twig
Punch: Martha Stewart - Edge Punch Lace Heart
Pynt: Bånd, Blonde, Blomster, Metall charms, Halvperler, Swarovski-krystall

Jeg skal forresten holde 2 julekortkurs til i løpet av november. Dersom du har lyst til å være med, ta kontakt med Unik Hobby. Dette blir forøvrig 2 forskjellige kurs. Følg med i bloggen. Det kommer info etter hvert...


Takk for at du tittet innom. Ha en strålende dag!

Klem fra Kirsten ♥ 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene