lørdag 29. oktober 2011

Såååå gøy...

...med Prismacolor Premier på Kraftkarton!!!!
Dette har jeg ikke fått til før, men nå måtte jeg bare få
prøvd denne teknikken og en gang skal jo være den første :)
Inni kortet har jeg gjort det veldig enkelt:
På baksiden av kortet har jeg brukt rundt
håndlaget stempel fra Kort&Godt
Motivstempel fra Sugarnellie
(Disse stemplene får vi ikke selge online, men
de er å få kjøpt i butikken på Unik Hobb i Hamar)

Hud: Light Peach, Peach, SiennaBrown, Peach Beige
Hår: Cream, Light Umber, Dark Umber
Kjole: Hvit, Nectar, Henna, Tuscan Red
Hunden: Hvit, Ginger Root, Chocolate, Dark Brown
Vinger: Hvit, Cool Grey10-50%

Ellers har jeg brukt:
Glitterlim på vingene
Mønsterpapir fra Pion og Kraft Karton
Kraft kartongen er svertet med DistressInk Walnut
Julestjerne dies fra Quickutz
Spellbinders sirkel dies
Tekststempel fra Kort&Godt
Halvperler, Bånd, Metallpynt, Chipboard fra DustyArtic

Hilsen Malene







1 kommentar:

  1. Dette ble bare så utrolig fint, Malene!!! Gikk jo veldig fint!!! klemmer fra Stine

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene