fredag 7. oktober 2011

DT Kirsten - Kurs gaveeske.

For en ukes tid siden holdt jeg kurs her på Unik Hobby, hvor vi lagde denne bokesken...  Tusen takk til dere som deltok på kurset mitt! Jeg koste meg veldig sammen med dere! ♥


Vi fargela motivet med kombinasjonen Pan Pastels og glitterkritt. Det gir en nydelig, dus effekt, som passer utrolig godt på disse nydelige stemplene fra Stempelglede. Vi påførte også Crackle paint rundt kantene og Glitter Paint blant annet på blomstene.


Vi har brukt nydelige papirer fra Pion Design, og sydd rundt kantene.


Inni har vi stemplet en koselig tekst, og satt av plass til en personlig hilsen på den andre siden...





Materialer:
Stempler: Stempelglede - Vintage Christmas.
Fargelegging: Pan Pastels, Tattered Angels - Glimmer Glam Chandelier, Distress Crackle Paint - Picket Fence, Doodlebug: Sugar Glitter Lily White.
Mønsterark: Pion Design - Sagan om våren.
Pynt : Kakeservietter, diverse blomster, blader, halvperler, bånd, blonde, tyll, metallpynt.

Takk for at du tittet innom.  Ha en riktig god helg!
Klemmer fra Kirsten  ♥  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Det setter jeg utrolig stor pris på ♥

Klem Malene